on my way...

Min dygnsrytm e lite åt skogen så nu först börjar ja komma igång :)

Igår, sku ja kolla på dansträningarna, än en gång p.g.a. mitt virus aldrig far bort, men den här gången kunde ja int hålla mej framför utan tänkte vara med nå lite iaf. Ta det lite lugnt. Men vad gör man sen då tränaren vill ha meer, större, starkare, hårdare, snabbare osv... då e d lite svårt å ta det lugnt :D
så idag sitter jag här med en grym träningsvärk i hela kroppen. Fast det känns ganska bra, skönt att börja vara tillbaka till verkligheten.

Då jag kom hem bestämde jag mig för att NU måste jag välja en låt och hålla fast vid den. (jag säger int ännu vad ja ska ha den till, några vet, men d en hemlis). Och YES! Jag har bestämt mej, FINALLY. Och jag har t.o.m. kommit en bit på vägen, vilket jag skall fortsätta med nu efter att jag har skrivit detta inlägg.

Jag börjar bli friskare, men rösten e int riktigt i skick ännu, buu för det.

Och JAA, d ska bli skönt att va tibax i skolan på måndag!
Och NEJ, d ska int bli skönt å va tibax!

Så vilket är det?

Ärligt talat så gillar jag tanken av att fara till skolan, för å få lite ordning på vardagen, för att ha nå att göra och framförallt för att träffa alla klasskamrater!
Det jag dock int ser fram emot är ju alla föreläsningar, uppgifter, tenter, inlämningsarbeten osv. som skall göras...

Då man int ha umgåtts med nån på länge å mest vari hemma så har man haft en hel del tid å fundera. 
Jag vet int riktigt om ja ens ids säga nå om saken. Det är egentligen ingen idé och jag vet det.

             "Sometimes it's hard to choose between the past and the future"

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0