uttråkad.

Nu e d igen längesen ja har skrivit här. Men ärligt talat så har jag int så mycke å skriva om...

Jag är sjuk, har varit det sedan fredagen. Trött, stegring, feber, jätte ont i halsen är några av de symptom jag har kännt av. I morse vaknade jag av att jag knappt kunde andas så det är inte alls roligt.

Jag har varit hemma från praktiken nu i 2 dagar och är inte riktigt säker ännu om jag kan fara imorgon. Jag kan ju int rikti komma dit i hur dåligt skick som helst och smitta alla andra. Tydligen går det något virus nu, som jag antagligen har fått därifrån. Halsen måst bli bättre, för om int den blir det snart blir jag orolig. Jag har int riktigt haft sån här typ av halsont innan.

Nåja, det var lite om mina sjukdomssymptom :)

Ja, annars händer det int så mycket, har varit för trött för att få nå skolarbeten gjorda så då jag int har sovit eller försökt hålla mig igång har jag kolla på mina Prison Break avsnitt (andra gången). Spännande :)

Men nu har jag tröttnat och vill int vara hemma och sjuk nå mer... 5 dagar kvar å sen tillbaka till skolan... suck :/

här e en skön version av Rude Boy
 

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0