vad har jag gjort för å drabbas av sån Otur??

en lång skoldag igen, kändes det som och det är bara tisdag!

Började med musik på morgonen och vi hade våra musikstunder, vilket gick ganska bra. Mellan varven hann jag springa av och an till hälsovårdaren och visa upp armen. Fick läkartid kl. 5.
Efter skolan övade vi på julfestprogrammet. Duktiga klasskamrater har jag ♥

Sedan fick jag rusa till TANDläkaren, det gick snabbare och bättre idag. MEN bedövningen sitter fortfarande i?? Det gjorde den int sist. Fa bort!! Det irriterar mej nå fullständigt.

Sedan tillbaka en sväng till skolan för och laga klart en sak i bild&form som jag har haft hur många veckor som helst på mej att göra. Och såklart väljer jag dagen före :) och då tog det ca. 15 min. TYPISKT MIG!!

Hann hem en sväng och förbereda mig för läkarbesöket.
Jaa, vad ska man säga. Läkaren behandlade mig som om jag var 5 år så jag vet inte riktigt om jag skall skratta eller gråta. På plats hade jag iaf svårt att hålla mig för skratt :D
men vad gör man då det första läkaren säger är: "Välkommen till farbror Doktor" (hahahah, jo man skrattar... inombords)
Int fick jag ut så mycket av det, eller jo, det är skapulan som jag har ont i. Jag fick recept på värkmedicin, remiss till röntgen (men jag skall själv fixa tiden) och int så mycket annat.
Så lite fundersam smet jag sen direkt iväg på dansträning, vilket nu int går så väldans bra. Det är svårt att dansa utan att använda ena armen...

Nu sitter jag i soffan och funderar på varför jag har sån himla otur dels med läkare, dels med skador. Först knä, foten, sedan ryggen, nu axeln. Och däremellan flunssa/virus. Är det här ett tecken på att jag inte skall hålla på med dans - som jag älskar? Eller att jag är för klumpig/svag/oförsiktig, ja vad det nu finns för benämningar??

Eller har jag helt enkelt bara OTUR??

(e på riktigt piss humör just nu) Cheer me up, please!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0