1 år och 8 månader...

...sedan jag sträckte till och skadade ryggen på dansskolan. Sen dess har den varit till å från, på senaste tiden helt bra.

MEN så hände något idag som absolut int skulle få hända och som jag aldrig trodde skulle hända.
Jag sträckte till den på samma sätt igen :/
jag dansa lite här hemma, LITE, å gjorde ingen stor rörelse eller nåt och så drog det till. Jag kände genast igen känslan - det kändes på precis samma sätt som då. Gör ont vid minsta andetag, rörelse så nu e ja jätte orolig!!
Klockan är halv 3 på natten så ja kan int göra så mycke åt det här mer ikväll, skall gå lägga mej å HOPPAS på att ja får sova.
Det känns lite jobbigt då ja måst ta pyttesmå andetag för att kunna andas :(

Jag är rädd.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0