21.10.2010 ♥

var igår och det var min födelsedag :)
Firandet skedde dagen före, vi hade haloween-sitz i skolan. Jätte rolig sitz och det var mycket folk för en gångs skull. Sedan bar det av mot Netti och sedan till Melody.
Det var längesen jag var till Melody, dom hade byggt om där nu - riktigt nice. Och kvällen blev riktigt lyckad :D
Och mina kära klasskompisar önskade min nuvarande favoritlåt "Love The Way You Lie" åt mej. Det blev kvällens sista låt och Dj:n had sagt att om di sku ha haft mikrofon så sku de ha sagt att den var åt mej...
Så nog har man underbara klasskompisar :)

Och igår på morgonen knackade Emma och Jannica på dörren och så sjöng dom för mej och så fick ja en present :) jag har int hunnit fota den ännu men det är en liknande tavla som jag redan har, den där det står Love på - men på den här står det Hope. Och vad jag har letat efter den - nu behöver jag bara leta efter den sista, men vet var den finns nu så skall väl kolla efter den här nån dag.

Då jag kom hem från skolan hade jag fått ett paket i brevluckan. Det var från min kära bror! Där i låg en bok och ett kort där det stod att jag skulle vänta på del 2...ååh, ja e så nyfiken! Jag fick också ett kort och texten på det var så klockrent:


The more I study
The more I know

***

The more I know
The more I forget

***

The more I forget
The less I know

***

SO WHY STUDY?


Igår kom också mina föräldrar till Jeppis med min nya säng - och ÄNTLIGEN har jag en stoor säng (1,20x200) synd att ja måst vänta ända till söndan innan ja får prova den :)

Nu e jag i Vasa och får se vad jag hittar på i helgen - men man får inte glömma bort alla skolarbeten jag borde göra - så därför skall jag aktivera mej lite nu!

Tack för att NI gjorde min födelsedag så bra!! ♥♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0