Afrostreetjam

Idag har jag dansat från klockan 10 på morgonen till klockan 7 på kvällen - med både kortare och längre pauser, förstås.

Det började i Smedsby. Workshopen jag skrev om tidigare i veckan med Västafrikans dans drogs av en svensk, glad och energisk instruktör :D enormt kunnig på sitt område så det var jätte kul. Vi dansade två olika stilar av västafrikansk dans och sen lite afrostreet som var en blandning av funk, hiphop, afrikanskt osv. Den tyckte jag såklart var den bästa men det var kul att pröva på de andra stilarna också. Tror int d kommer bli nåt ja sku satsa på men alltid roligt att prova på nåt nytt. och BRA framförallt!
Dessutom träffa jag min f.d. gymnastiklärare från högstadie/gymnasietiden så d var skoj :)

Efter att ha spenderat hela förmiddagen där fick ja sen hoppa på bussen till Jeppis och rusa direkt till mina egna träningar. Jag kom lite sent - men tur d :D för de hade BodyCombat som uppvärmning - min kropp sku aldri ha orka igenom hela d (Ja hann vara med en stund på slute och det räckte) :D men sen fortsatte vi på "Find Your Love" dansen och jag ääälskar den!! Den e jätte skön att göra och vi fick lära oss mer nytt på den - som ja förhoppningsvis ska få ihop tills nästa gång.

Nå, sen då jag kom hem kunde ja ju int sluta så ja dansa lite till :) Har mixat ihop världens bästa mix, haha, ja VILL göra nåt med den låten :) har redan en början och har mina visioner...får se sen va ja hittar på :D

Nu har ja äntligen lugnat ner mej lite - kroppen är jätte trött, jag är trött så ja sku int orka ta mig ut ur lägenheten nå mer ikväll.
Fick en inbjudan att fira en klasskompis, men tyvärr Sandra :( ja e alltför slut :/

Ska ta det lugnt ikväll så jag orkar läsa lite imoron och förbereda mig inför nästa vecka...

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0