dagens

Alltså ibland funderar man nog på vilken nivå vår skola ligger. Jag menar, idag kände jag mig som en liten 5-åring som hade gjort en teckning som man nu verkligen insåg att int blev så bra till slut. Om man bara sku ha lämna bort det där extra. Men man får mycket positiva kommentarer, speciellt av läraren, så mycket att det låter överdrivet och orimligt. Speciellt då ALLAS teckningar var SÅÅÅ fina - "man sku nästan kunna rama in dom i nå glasskåp på nån konstutställning". Då skrattar man nog bara och suckar över att lektionen ännu int va slut.
För er som int vet så är allt som heter konst/att göra saker med händerna, dvs. rita, måla, SKAPA osv. det värsta jag vet. Jag har aldrig tyckt om det och har ångest varje gång det står på schemat. Allvarligt, jag kan absolut inte rita. Jag skyller på att jag är mera den där musikmänniskan än den konstnärliga :D men iaf, man vet nog då något man har gjort int blev så väldans bra - varför hålla på gnälla om att det är så bra då. Tycker nästan att det drar mer ner på självförtroende än om man sku säga vad man kunde ha tänkt på eller gjort bättre.

Nåja, där var dagens klagomål.

För övrigt så har jag tillsammans med Emma och Jannica fixat klart vår musikstund som vi skall hålla om två veckor. Inte visste jag att det var så komplicerat och mycke att tänka på :)

Har också varit och handlat ägg, mjölk, vetemjöl, flytande margarin, socker och så lite chips. Ni kan ju gissa vad jag skall ha det till...jo, baka förstås (dock inte chipsen).
Nu den här helgen är det höstmarknad i Jeppis och vi (vår klass) skall vara där och steka wåfflor som vi säljer till förmån för vår studieresa nästa år. Så om ni har vägarna förbi så hittar ni nog oss där nånstans (d ju trots allt int så stort d här jeppis) ;D

Nu ska ja börja laga mig i säng TROTS att ja börjar 1 imoron, ME LIKE! :D

Godnatt!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0