flitig som en myra

Äntligen får man slå sig ner i soffan med en varm, nybakad bulle :)

Idag har jag storstädat! Skrivbordet såg ut som ett bombnedslag, dammtussarna låg utspridda på golvet i stora högar. Usch, usch, usch...
Så jag har plockat undan, torkat damm och dammsugat + tvättat två maskiner med kläder.
Sedan for jag och handla lite så att jag skulle kunna baka kanelbullar :)
De blev riktigt mumsiga så nu ska jag bara mysa och chilla, kolla på en film eller två :D

Här är lite bilder av dom inredningssaker jag köpte i veckan:

En ljusstake med spegel, texten här står där bakom ljusen. MYSIG!


den här kom upp efter sommaren


och lite mer kärlek :) ja vill ha fler såna här men med annan text.
Var finns dom??

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0