helgen snart slut

Neej, ja vill int att den ska ta slut. Jag har ännu massor ja sku måsta hinna göra men int riktigt nån motivation eller ork till det.

Igår va jag och Nela en sväng till Netti. Riktigt kul å få komma ut lite - börjar va längesen och det märktes - d va en massa nytt folk. Dock ganska mycket yngre människor så ja träffa int så jätte många bekanta - men träffa de rätta ;D

Idag har ryggen int alls blivit bättre så jag e jätte orolig nu. Jag har verkligen int tid med det här och inte heller har jag tålamod att börja vila osv. Nu när jag e inne i min träningsperiod. Jag som skulle sluta oroa mej för ryggen och bara köra på. Nu e ja tibax i allt funderandet, läkarbesök, fysioterapi, vila osv. Och för att int tala om att det går en massa pengar åt det!
Men vi skall inte ta ut allt i förväg - kanske den blir bra fortare än väntat?
Kanske.

Klockan är 5 och det finns ännu tid kvar på den här dagen så nu skall jag försöka ägna mej åt lite skolarbete - istället för photoshop som jag har gjort de senaste timmarna, här e ett resultat:



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0