huh huh - lång dag...

Det här blev ett långt inlägg insåg jag, men för er som int orkar läsa kan jag sig att början handlar om gårdagen och slutet om idag, haha - bra sammanfattning va? Eller inledning som det kallas för i alla böcker. :D

okej, igår sluta jag 9.40 men lämna i skolan ända till 1-tiden för att bl.a. planera sitzen på onsdag. Sedan gick jag, Emma och Jannica igenom musikstunden som vi skulle ha imoron å när vi kom ut ur musiksalen fick vi veta att vår lärare e sjukledig så vi har inga musikstunder den här veckan. Nåja, så dit va vi i onödan.

Då ja väl kom hem från skolan skulle jag vara flitig å försöka få färdigt litteratur seminarie före jag sku fara å hålla dans, men så effektiv va ja int...

Dansen me våra flickor gick jätte bra, alltså helt otroligt vad bra det gick, med tanke på omständigheterna :D

Sedan bar det iväg ut på promenad med Emma och Jannica och såklart en sväng via Halpa-Halli :)
Hem och fortsätta läsa tills Emma bjöd ner mej på Taco-paj och vem tackar nu nej till det!!?
Namiii, säger ja bara - det va riktit mums mums ;) och så lämna ja ju förstås dit å prata...å vi diskutera lite till och så plötsligt va klockan 1 så då var det nog dags att gå upp. (En påminnelse, DÅ hade jag fortfarande int läst klart till litt.sem)
Och vad jag kämpade - konstigt nog var jag inte trött men jag visste att jag skulle upp tidigt idag å att jag har en lång dag så ja sku ha måsta fara å sova.
Halv 3 var klockan då jag låg i sängen. Somna bums :)


Så idag skulle jag ha behövt en sovmorgon och kort dag - men istället var det tidig väckning och låång dag. Även om det inte kändes så jobbigt i skolan eftersom det var mest diskussionsämnen vi had idag.
Men hjärnan fick minsann gå på höga varv.

Och så är det ju bra att veta när man har examination - kanske man ibland sku lyssna liite bättre på lärarnas info. Vi skulle läsa några kompendier tills idag för att vi skulle göra ett grupparbete. Det var vad jag kom ihåg. Och då man annars int har så mycket extra tid så läste ju jag int så väldans nogrannt - som vanligt - utan had nu bläddra igenom dem. Och så kommer man in till timmen och det första man får höra av läraren är: "Nu då ni ska ha den här examinationen så..." WHAT!?? Ai, e d här examination fråga ja av grannen. Oooops, d missa ja visst ;)

Men det gick helt okej - vår grupp satt och jobba från halv 1 till 5 ganska effektivt i ett sträck så till slut ville int hjärnan orka nå mer.
Men int fick man ännu heller fara hem och vila - nej, genast iväg till dansträningarna...men det gick helt bra och halv 7 var jag hemma.
I duschen - äta - diska och nuuu får jag äntligen lägga mej ner i soffan å pusta ut...

Och vet ni vad!?
Egentligen brukar int jag gå runt å berätta åt alla vad jag har fått i en tent eller i ett arbete MEN idag måste jag bara göra det.
För en tid sen skulle vi skriva ett arbete i "didaktiska förhållningssätt". Det var jätte svårt och jag tyckte att mitt blev super dåligt. Inget sammanhang alls och bara flumm hit och dit. Jag var övertygad om att jag just och just skulle bli godkänd eller att jag skulle behöva komplettera.
Idag kom resultaten upp och jag kollar nervöst efter mitt..... A?? Alltså va?
Det kan ju int stämma - jag har säkert kolla på fel.
Men nej, där stod det ett A!! Alltså det är det bästa man kan få - jag har aldrig fått så bra hittills i den här skolan och då kan jag ju säg att jag tycker nog att jag har skrivit bättre arbeten än det här. Helt klart! :D
Men det är väl bara att tacka och ta emot! :)

Så två händelserika dagar, usch vad det här blev ett långt inlägg - undrar om ni har orkat er ända till slut :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Pattran

Flumm e bra i såna uppgifter. Ifjol flumma ja int tillräckligt å fick komplettera :/ Samma gäller i en kommande uppgift sen på långa praktiken me samma lärare :D

2010-10-19 @ 22:02:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0