Må Bra Dag ♥

Vad skönt att vi kan ha en sån här dag från skolan. För er som int vet hade vi en må bra dag idag, vilket innebär att det ordnas lite olika aktiviteter som man får prova på. Och helt Gratis! :D I år ordnades det bowling, volleyboll, zumba, fitness-pilates och simning. Kanske jag har glömt nåt, vet inte.

Det var JÄTTE TRÅKIGT att det var så få deltagare. Vi var ca 20 st. allt som allt av 100 elever!! Synd då det en gång ordnas något så kommer ingen (sku det har varit jag som ordnade alltihop sku ja ha blivi skit sur). De flesta tog det som en ledig dag och jo, ja tänkte på morgonen att det sku ha vari så skönt att lämna å sova - Speciellt eftersom min förkylning ha blivi lite värre :/ MEN jag tog mej ändå i kragen och steg upp. Och det ångrar jag inte en sekund!

Jag har varit och spela volleyboll med några andra. Tyvärr var det ju meningen att det skulle vara turnering men på 8 pers så blev det nog bara vanligt spel och lite övningar. Men bra d å! 
Sen va ja hem en sväng, åt och vilade lite och sedan var det dags för Zumban :D Jag sku ta det lite "lugnare" men int gick d - så helt genomsvettig fick jag cykla hem och sätta mej ner och skriva klart min uppgift. 
Nån timme hann jag varva ner innan det var dags för mina egna dansträningar. Idag gjorde vi en ny serie - en soft, jätte skön. Find your love, heter låten vi dansar till - ME LIKE!

Nu sitter jag i soffan och skall vara duktig och skriva lite till och verkligen försöka att fara och sova tidigare idag - i söndags blev det halv 3 och igår 2 så redan 12 är tidigt :D

Den här dagen känns inte alls som en tisdag, så ja ha int ännu fatta att ja ska till skolan imorgon :)

It was a Lovely day today ♥

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0