Me vs. Beyoncé


Haha, ja fick en väldigt fin kommentar idag.
Att jag liknade Beyoncé :D
tjaa, ja vet ju inte hur mycket jag själv skall hålla med.
Men eftersom hon är en av mina favorit sångerskor/artist/dansare, så är jag ju förstås väldigt smickrad av den komplimangen :)
den behövdes idag så tack Ida för den ♥

Därför tänkte ja nu lägga upp en av hennes absolut bästa låtar. Hennes otroliga sångröst kommer fram i "Listen" som hon sjöng i musikalen, Dreamgirls, så ta verkligen och lyssna på den. Jag får gåshud av den varenda gång jag hör den. Texten är underbar, musiken vacker och rösten...kan int ens beskriva den med ord.


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                      (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥ 

 


Kommentarer
Postat av: ida

:D :D <3 det liknar så mycket!!

Det var så roligt, för kenan satt bredvid mej då jag läste din blogg. sen sa han: Vems blogg läser du?

Jag: Miriams.

Han: Det liknar ganska mycke.

Jag: Vadå? Vem liknar?

Han: Alltså Miriam liknar Beyonce.

Jag: jo det gör hon faktiskt!

Han: För visst e de Beyonce hon har på sin header? Jag: NEJ! Det är nog hon själv! :D

Han: KATO PEPE!!! Toi on Miriam, mä luulin että se oli Beyonce!! :D



Hehe :D vad roligt att du blev glad av det!!! Ni sjunger ju dessutom lika bra båda två!!

kraamis <3

2010-10-11 @ 18:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0