sent igen.

Jaa, jag borde egentligen sova den här tiden men hela den här veckan har känts så konstigt. Jag har varit uppe sent, haft mycket att göra på dagarna och ändå ha ja orkat helt bra. Å då igen va förra veckan jätte jobbig - då va ja trött jämnt. Mystiskt!

Haha, ja skoja me nån i början av veckan å önska att ja sku klara mej bra me lite mindre sömn nu en tid framöver då ja har så mycke att hinna med - kanske detta är en början? :D

Iaf, idag har jag haft dubbeltimme Bild & Form. Tjaa, efter gårdagens inlägg tror ja int att ja behöver kommentera det desto mer.

Sen då jag kom hem lagade jag en massa wåffelsmet. (Höstmarknaden börjar imorgon och då skall vi sälja wåfflor, å eftersom ja int e här då så laga ja smet)  :)

Hann med ett kort och lugnande besök av V innan jag sen for iväg på streetjam. Idag kändes det extra tungt - jag orka knappt genom uppvärmningen :/ kanske beror det på förkylningen, eller nåt annat som ja int vet om.
Oroar mej dock lite inför lördagen. Då skall jag på en workshop, som hålls i Vasa; Västafrikansk dans och afrostreet stod bl.a. på schemat. Ser jätte mycket fram emot det - bara förkylningen sku försvinna före det. 
Workshopen håller på mellan 10 och 2 med 3 timmars dans på schemat :D 
Sen hoppar jag direkt på bussen mot Jeppis för att hinna vara på mina egna träningar.
Så det kommer att bli en riktigt träningsdag.

Ikväll har jag också fått musikarbetet färdigt och inskickat - så nästa på listan är att planera en sagostund OCH läsa på den Underbara och väldigt Intressanta Tent vi har nästa torsdag. Jag kopierade allt vi ska läsa idag, och ja kan säga att om ja ska hinna igenom allt så sku ja måsta läsa säkert 2-3 kompendier/DAG.
Lycka till med det!!

Men nu tar jag natten, även om jag sku kunna va uppe ännu. Men månne int man somnar :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0