söndag.

Så var den här helgen också slut. Ganska långtråkig har den varit men det har ändå funnits några som gjort de tråkiga stunderna guldvärda :)

Idag har jag träffat min underbara vän Michelle ♥
Oj oj, vad vi har planerat och funderat :D
Vi vill fara till Nya Zeeland å ha ett mellanår (eller nån månad) - förhoppningsvis har jag studerat färdigt då å sku kunna jobba lite där medan dom andra typ... studerar.
Vi (och 2 till) skulle bo tillsammans och hitta på massor med skoj och kombinera nytta mednöje :)
helt perfekt, ME LIKE!
Sen beror det ju lite på var man befinner sig i livet just då - så det måst man ju ta hänsyn till - men kul skulle det vara, man kan ju alltid drömma, eller?

Är tillbaka i Jeppis nu - vilket känns jätte skönt.
Har varit ut på en långpromenad med gott sällskap :) och då menar jag verkligen lång. Lite över 1h gick vi - skönt då man kom tillbaka och det verkligen kändes att man gjort något.

Förresten så har jag blivit bjuden på bröllop - jätte skoj! :D och på Nyårsafton.
Vad jag är glad för din (er) skull :)

men nu skall jag gå sova - i någorlunda vettig tid!
Godnatt på er.

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0