tisdag.

Och höstmötet är avklarat.
Japp, vi hade höstmöte i skolan idag och skulle välja en ny styrelse. Alla har vi varit oroliga för att det inte skulle finnas intresse å jag ville verkligen inte sitta ett år till. Och det behöver jag inte.
Tack till alla duktiga nya ettor som tog sig an den uppgiften + Thelma, Paulina å Alban! :D

För övrigt ha ja försöka läsa till tent, d ha gått helt okej, men det känns som att man int kommer framåt och med tanke på att den är på torsdag så är det lite panik. Igen.

Dansträningarna var...hmm, krävande? men ååh så roligt!! Massa ny koreografi så nu ska d övas :D

Tänkte vara flitig å läsa ännu efter träningarna, men osmarta jag har ju då kommit på att jag skall hålla lite paus med att lyssna på Spotify å lyssna på min egen musik som ja har på datorn.
Och det kom ju bara braa låtar - så int kunde ja sitta still utan var upp å hoppa (dansa) emellanåt...

Sen var ja en sväng till Halpa-Halli med Emma och Jannica. Och såklaaart så smälld jag igen dörren utan att tänka på att jag kanske sku ha behöva ta med mina hemnycklar å telefonen. Men så går det då man sitter framför datorn å blir sen å måst rusa iväg :)
Jag hade ju iaf pengar med så i värsta fall kunde jag ha slösat dom på ett hotell eller nåt :D
Men det behövdes ju int, eftersom min reservnyckel int fanns så långt ifrån, men jag kan ju int avslöja var, haha :D

Det här är en låt som jag ALDRIG kan sitta still i...
(och det är bara en av...många)


Triumph - Pitbull ft. Avery Storm

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0