empty.

Idag har jag gått runt som en stel pinne i skolan. Allt for förbi mej.
Hade inte orken att skratta åt allt knasigt jag fick höra,
inte heller orkade ja bry mej om vem alla du träffa i helgen, vart du har varit eller vad du har gjort.
Jag orkade knappt hålla upp mina egna ögonlock, som kändes tunga som sten.
Jag vet att jag brukar vara den som för det mesta skrattar och är på gott humör.
Och även om jag inte är det brukar jag vara ganska bra på att dölja mina andra känslor.

Men idag slutade jag bry mig. Man kan inte vara andra till lags hela tiden.
Därför sket jag fullständigt i allt du sa.
När ja tänker efter minns jag inte ens va du prata om.
Men jag minns att jag tänkte, medan du pratade, på hur självupptagna människor det finns. Jag känner ett par och det gör mej frustrerad och förbannad att se sådana människor.
Jag menar, visa int ja ganska tydligt att jag var totalt ointresserad?

Jag försöker att inte tänka på det. Att släppa det. Och det går bra då jag har annat att fundera på.
Men så fort det lämnas lite extra utrymme så glider tankarna iväg...
Av den orsaken undviker jag att vara hemma, eller åtminstone undviker ja att göra sånt ja måste koncentrera mej på, eftersom jag inte kan det.
Därför ser jag på film eller tränar istället för att läsa, vilket int e så bra med tanke på att jag har tent på torsdag.

Men vad gör man?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0