Beröring.

Idag pratade vi om att barnen, men också alla vi andra, behöver få känna beröring dagligen för att må bra och känna oss trygga.
Det har jag minsann fått idag så idag känns det bra :)

Dagen började med den efterlängtade sovmorgonen som verkligen behövdes. Så hade vi rörelse i skolan, massage - så bättre än så kunde det inte bli. :)
Slutade vid ett-tiden men var duktig och lämnade kvar i skolan med Emma och Jannica för att planera vår kommande musikstund. Till halv 4 satt vi och kämpade...men det kommer nog att bli bra.
Hem och läsa lite och sen kom V på besök :D
För en stund (kändes ganska kort) fick ja bara ligga och ta det lugnt och glömma ALLT som har med skolan att göra. Det var riktigt skönt och förgyllde verkligen min dag ♥ Sku LÄTT ha kunnat stanna kvar huur länge som helst, men tyvärr hade ja träningar och måste iväg - Fast dansen va också rolig, så inget att klaga på.

Nu ser jag att klockan har sprungit iväg och jag skall ännu hinna duscha och tvätta håret, packa, äta nåt OCH LÄSA!! Tuuur att man har sovmorgon imoron också - d lär behövas :)

Efter skolan imoron bär det av mot Vasa och helgen kommer att tillbringas med skolarbeten, brorsan å hans familj, Alltså med FILIP!!!♥♥♥

Ciao,

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0