gaaaah!

Jag brukar försöka undvika att använda t.ex. ordet hata eftersom det är ett ganska starkt ord. Men just nu tänker ja använda det.
Jag HATAR skolan just nu, alltså verkligen, jag menar det. Vi har så sjuttons mycke uppgifter att göra och det värsta av allt är att vi skall läsa huur mycket som helst till varje uppgift.
Ska d va så här svårt att få några studiepoäng??
Jag har ingen aning om var jag skall börja, hur jag skall hinna - för då jag tänker läsa och har tid, så är jag antingen så trött att ja int orkar eller så förstår jag ingenting och låser mig. Och så är jag stressad eftersom jag vet att det väntar 1000 andra uppgifter i en hög. Och jag har INGEN motivation till NÅGOT. Det är inte ens intressant det vi gör, eller kanske det är, men man hinner int ens fundera på det. Blä Blä och blä!!

Om ja nu ska va liite positiv så kan ja ju säg att om exakt en timme börjar mina dansträningar och det är det ända som hjälper mina problem just nu. Av två orsaker:
1. Jag får dansa, vilket jag älskar
2. Jag slipper läsa under den tiden

Nää, nu ska ja int förstöra alla andras dag, men mer har ja int å säga just nu. Eller jo, det har jag, men då skulle det bli sååå långt att ingen sku orka läsa så mycket mer än detta.

Så tack för denna gång!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0