Helgens DANS planer!!

Snaaart bär det av mot Hesa!! Nu är det inte långt kvar och det här har jag väntat på läänge...ja ska nämligen på en danskurs och viadreutbilda mej, eller va ja nu ska kalla det för :P

Schemat ser ut så här:

11.30 - 13.00    föreläsning: om olika dansstilar och dansens uppbyggnad m.m. 
                         (fritt översatt från finska) :)
13.00 - 14.00    Dance timme: Jazz dans
14.00 - 14.30    Jazz dans (tunnin purku)? ingen aning om va d betyder :D

14.30 - 15.15    Lunch

15.15 - 18.00    Jazz dans (liikepankki) och teknik
                         Dancehall Ragga och Hip Hop grundrörelser
                         Grupparbete
                         Dancehall 45'

18.00 - 18.15    Paus

18.15 - 19.15    Hip Hop (ja sen purku)?
19.15 - 19.30    Utdelning av kursintyg

Alltså dans en hel dag, i stilar som jag gillar så jag ser fram emot det (även om jag för tillfället int kan vända mej åt ena sidan för att ryggen bråkar me mej) men men... lite nervös e ja också eftersom det hela går på finska :/

Allt detta händer på lördag, vilket betyder att jag hinner träffa min bästa vän Michelle under helgen, eftersom jag ska bo hos henne! ♥
Funny, happy feeling ;)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0