HESA

NUU e ja tibax i Jeppis efter en helg i Hesa!

Den började int precis så bra som jag hade hoppats, eftersom jag missade tåget. Men TACK Emilia för att du körde mej iaf ♥

Väl framme träffade jag Michelle och vi åkte hem till henne, åt och tog det lugnt resten av kvällen.
På lördagen var jag på danskurs hela dagen - allt gick bra - och det var jätte roligt! Fick lära mej nya saker och fick lite mera inspiration :) På vägen hem fick jag prata lite engelska och
På kvällen åkte vi in till stan och träffade Pia och Alexandra på en - kul å se lite av Hesas "nattliv" :D

Idag har vi chillat och int gjort så mycke - kolla lite klipp - ladda filmer åt mej å in till stan på lunch.

Det har varit en bra helg förutom att tankarna nog har varit lite si och så med det ena å det andra...

"Where do I go from here
I'm so lost
Do you know how hard it is
Fighting my way through this
Shouldn't even be like this
Shouldn't have to feel like this
No,No,No"

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0