How would you like it


Jag har SÅ fastnat för den här låten - bra låt, jätte bra text! LYSSNA!!

"It's said we wouldn't know love without hate
I'd really rather just have the love"...

Har varit på streetjam idag. SUPER ROLIGT! Me like :D Fast det är lite synd att all träning jag har gjort den här veckan har varit så himla bra och helt otroligt skojigt. För det betyder att då man inser att skoluppgifterna ligger i en hög å väntar på att bli klara så blir det liiite svårt att hinna med allt. MEN, skolan ska int få styra SÅ mycket över ens liv. Jag mår bra då jag får vara å träna - dansa, så då tänker ja minsann göra det! :D

..."In the end life'll go on and on
But I for one am clear we're all brothers and sisters"

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0