I am...

Ååh, så härlig låt! ♥



Denna dag började med att strömmen i köket gick - så jag fick ringa till gårdskarlen och försöka förklara det som hade hänt. Han var finsk så det gick int så bra, tills jag fick prata med en annan, som förstod och åkte hem till mig och fixade det medan jag var i skolan :) Me like alot!

Sedan skulle jag ringa och höra hur det blev med DANCE utbildningen jag skall gå. Där fick jag kämpa lite hårdare för att både bli förstådd och förstå hur det stod till. Men nu är det löst! På fredag åker jag ner till Hesa och hälsar på Michelle och på lördagen blir det dans hela dagen! (kan just å just vänta).
Men jag är nervös, för det går på finska och det var inte BARA dans. Skall lyssna på en föreläsning också, gaah, DET är jag nervös för!!
Men vem vet, kanske jag vaknar upp en morgon och bara mitt i allt talar jag flytande finska? "önsketanke"

Efter skolan, hem en snabb sväng och sen till butiken me Emma och Jannica, det måste handlas lite för imoron :) (gulissitz i Vasa)
Hem igen - åt lite och sedan iväg och kolla in 5-6 åringarnas dansskola, som jag och Daniela skall börja hålla med start nästa vecka. Dom var så söta alla flickor i sina rosa balettklänningar. Kan dock ta en stund att lära sig alla namnen...
 
Sen till skolan och spela volleyboll. Den här veckan var vi mycket fler, både bra och mindre bra spel blev det, men såklart måste jag ju vara till slutet för jag kunde inte säga nej och fara hem och läsa som alla andra "duktiga" studeranden skulle ha gjort!
Så nu sitter jag här i panik, eftersom jag insåg att boken jag skall läsa ut måste lämnas tillbaka imorgon och det är folk som har reserverat den.
Jag funderar allvarligt på att va upp inatt och läsa - men det lockar ju int riktigt - nångång lär man ju somna...

Nå nu ska ja sluta flumma här och läsa liite åtminstone :)

Ha det gött och gonatt på er!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0