in my head

ibland undrar jag om jag lever i någon sorts drömvärld eller om det bara är jag som har för höga krav på mig själv - och på andra.
Jag har en bild på hur jag vill att det skall vara - önskar att det skall vara på ett visst sätt, och sen då jag märker att det inte är så - så blir jag besviken och det bryter ner mej totalt.
Jag har int fått nånting gjort idag just av den orsaken.
Och jag kan inte släppa det...

Jag kan int påstå att det är lätt -
jag kämpar och försöker verkligen - men det böhvs mer än så.
En andra chans.
Det kändes bra - nu mindre bra - imorgon vet jag inte. Det är problemet. Jag tänker och oroar mig för mycket. (även om jag har mina reasons att göra det ibland)

Jag vet inte ens själv hur jag skall hantera detta. Det känns så osäkert...så svårt. Kanske om jag ger det tid? Kanske utrymme? Kanske kärlek?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0