Överlopps energi till 1000 :D

I skolan var jag trött - flumma på litteraturseminariet - tur blev jag godkänd :) och resten av dagen har jag känt mej som en sengångare. Var med Emma till Halpa-Halli, där va d visst shokki-päivät (hur d nu stavas) så vi strosa runt där jätte länge. Jag har fyllt mitt glassförråd - å en massa annat i frysen så nu har jag nog mat! :) Vi beslöt oss för att laga mat tillsammans - vilket blev super gott, nami nami :D

Sen på kvällen va ja på streetjam - d va längesen sist - å d va så SJUUUKT ROLIGT!!! SÅÅ då ja kom hem hade jag en massa extra energi - så jag började göra en koreografi ti en låt :) 1 minut gjorde jag utan problem och jag har redan bestämt att den SKA vara med på skolans julfest - på ett eller annat sätt! ;) nu försöker ja hitta en till låt som jag vill laga till... sku ja lägga mej i sängen sku ja säkert somna direkt men NU har ja int tid med det. Man måste ta vara på inspirationen då den finns där!

Alltså jag studsar av lycka - d int sant vad en timme dans kan göra åt en!! PROVA :D

"Det framkallar ett oberoende ni vet,
man provar sen kan man inte få nog av de
Om känslan e beroende e jag en slav,
jag måste få en dos av det varenda dag
jag måste få en dos av de varenda dag"


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0