*puh*

det är en trött och slut Men glad tjej som ligger i sängen å bloggar.

Jag valde att ta en liten sovmorgon idag och började först halv 11, vilket var otroligt skönt. Jag hade alltså en timme i skolan och fick sedan fara hem. Satt en stund nere hos min underbara granne/klasskompis/vän Emma ♥ och pratade en massa strunt tills jag kom fram till att det var dags att ta itu med lite skolarbete - så ja kila upp till min lägenhet.

Jag satt mej ner och började skriva och det tog inte lång tid så fick jag klart en uppgift - och det kändes jätte skönt, även om den int va så svår och jag har mååånga kvar. Men en mindre iaf ;)

Efter det åt jag, låg i sängen och bara slappa en stund - men tillräckligt länge för att hinna bli trött och slö.
Så det var en ganska trött Miriam som tog sig till dansträningarna. Men det var jätte roligt, som vanligt. Och idag fick jag även agera lite hjälpledare så jag var ju helt genomsvettig x10 :D men sköönt och roligt var det!!!

Snabbt hem - i duschen - och rusa iväg till skolan för gulisen. Jag blev klar på cirkus en halvtimme = rekord för mej :)
Gulisen var jätte rolig och den gick bra efter många om och men. Även om jag har mina åsikter om hur det sist och slutligen sluta, lite förvånad och besviken är jag nog - och är nog inte den ända. Men vad gör man?
Gulisarna tyckte iaf att det var roligt och det var ju huvudsaken!

Efteråt bar det av till Korv Görans, eftersom jag var vrålhungrig och sedan en sväng till Netti :)

Alltså var det en riktigt lyckad kväll... men jag känner träningsvärken som är påväg - så bäst att börja sova nu så ja int hinner känna av den nå mer ikväll :D

Godnatt och sov gott allihopa!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0