Träningsvärk

Igår skulle jag hålla min danslektion...det var två flickor där, så det kändes lite skumt å stå där men det gick helt bra och förhoppningsvis är det fler nästa gång.
Efter det gick jag hem och fundera på vägen om jag skulle fara på Zumba eller inte. Grejen var den att efter Zumban var det show&jazz och det ville jag fara på så jag visste inte riktigt hur jag skulle göra. Jag kom hem, bytte kläder och beslöt mig för att ändå fara på Zumban, så jag fick gå tillbaka. Jag ångrar int en sekund att jag for, det var jätte roligt och svetten bara rann. Efter det passet kände jag redan av träningsvärken men fortsatte en timme till med lite showjazz :)

Väl hemma fick jag ta en ordentlig stretch och chilla resten av kvällen...

Idag kom jag faktiskt upp ur sängen och jag kan t.o.m. gå :D Men det känns nog i kroppen att man har jobbat hårt, och ikväll blir det streetjam med bästa Jeija ;)

Klockan är nu 13.45, jag äter frukost och skall snart träffa Johanna på stan. Sen ska ja försöka hinna läsa lite, diska och sen dansa!

Ååh vad ja älskar att ha självstudiedagar :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0