tung dag...

Idag har det varit en tung dag.... Allting kändes extra jobbigt och inget har varit bra. Antingen har det med tröttheten att göra, eller att skoluppgifterna hopar sig och det inte finns mycket ork att anstränga sig och göra bort lite uppgifter.

MEN Gulisen var jätte rolig. Och jag ångrar int en sekund att jag for med. Vi kom hem ca halv 3- tiden på natten - cykla via stan som sällskap åt Jannica och sedan hem. Klockan 3 kokade jag nudlar för jag var såå hungrig - halv 4 var ja i säng :)
Då skulle man upp till halv 11 igår - hade en enda timme - men den kändes nog nå otroligt lång. Jag kollade på klockan var femte minut så du kan ju tänka dej att det var jobbigt. TRÖTT, var nog orsaken.
Sedan hem och hade Emma här tills jag skulle och hålla dans :) Hah, det var ju int liite jobbigt. Tyvärr var dom igen bara 2 st. så nu måste jag nog höra och se hur vi skall göra med den där gruppen.

Efter dansen cyklade jag och Emma till Mäccen, i regn och det blev bara värre hela tiden. Dom hade ett erbjudande där med måltid + en glass och vi ville båda ha glass så vi tog det. Mumsigt var det. MEN då vi skulle hämta glassen visade det sig att glassmaskinen var sönder. TYPISKT!
Då cyklade vi till Citymarket i ännu värre ösregn, för å köpa en Ben&Jerry's. Och då vi kom hem var vi genomvåta. Men på samma gång var det lite roligt. Så fick vi vår efterlängtade glass och det satt perfekt!

Halv 11 på kvällen kom jag på att jag måste göra basagrupps uppgiften tills idag så då började jag laga den, trött som bara vad. Och ändå kunde jag inte gå sova då den va gjord utan jag måste förstås se på första avsnittet av One Tree Hill,
Säsong 8 har börjat!! :D
SEN
kom jag i säng...

.
.
.

Ibland kan man känna att man är på helt fel ställe, gör helt fel sak, och ja...det känns bara fel. Man irriterar sig på i princip ALLT och ALLA i sin omgivning (nästan iaf) och int vet man riktigt vad man ska göra åt det heller?
Idag har jag haft lite den känslan :/ och det är inte roligt.
Jag börjar tvivla lite på om jag faktiskt är på rätt ställe?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0