Planera, planera och planera.

Satt å planera min danstimme på mattelektionen - Har planerat gulisen som vi ska ha imoron - å planerar nu hur jag skall hinna med alla skolarbeten och vilka jag skall göra när osv. + när jag skall ha tid för mitt övriga liv...

Danslektionen gick inget vidare. Först slapp vi inte genom grinden - alltså vi slapp inte ens till dörren. Efter att 3 st prova att låsa upp den + att vi gick in en annan väg så hann vi ändå hålla en halvtimmes något så när ordentlig timme. Men det finns nog ännu saker som vi måste få fixat, uträtt. Men det ordnar väl sig.

dagens känsla har väl varit lite sådär - beror kanske på att ja int ha fått svar från igår - inte hört något på hela dan - eller för att ja e stressad - ja vet int vad, men NÅT är det...

Imorgon får ja iaf fara å dansa och det brukar alltid kännas bättre efter det så vi får hålla ut lite till.

men NU lite positivitet, tack!!
Ska antagligen hem i helgen för världens bästa brorson kommer till oss då
(tror ja iaf) ;D
DÅ ska d minsann gullas å busas så ja klarar mej i några veckor till. Synd att han int kan sättas på bussen för å komma å vara me mej nu som då. Det sku Verkligen behövas ;) puss på dej Filip ♥

godnatt allihopa, ikväll ska ja gå TIDIGT å sova! (brukar aldri lyckas men ett modigt försök)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0