halvvägs.

Idag blev det väldigt tidig väckning, och efter en kort natt med hemska drömmar, somnade jag på eftermiddagen då jag kom hem. Jag sov i två timmar, och måst säga att det kändes så underbart skönt. Och att dessutom vakna sen och inse att jag inte behöver städa eller diska, eftersom jag gjorde allt igår, kändes super!

Däremot är halsen sämre, den har varit riktigt sjuk idag. Gör ont att svälja och bara vara :/ MEN det hindrade mig inte från att fara på Bodycombat - om det sen var smart eller dumt återstår att se. Det var nog tungt idag, men ack så skojigt :D Det blir så då man har en super duper bra instruktör! ♥

Var jätte trött då jag kom hem och skulle vila och ta det lugnt nu ikväll, men så kom det en bra låt och jag fick värsta idén, så jag har korrat lite dans :D men man orkar int hur länge som helst, så nu skall jag surfa och planera lite :D

Nu e jag halvvägs. Jag kämpar, trots alla negativa tankar och motgångar.
Det här är inte hälsosamt!

Men av den här låten blir man på gott humör! :D
Såg annars att man på youtube diskuterade om Michael Jackson faktiskt är död eller om han lever. Vad sjutton är det för idé att diskutera det? OM han nu skulle leva så vill han väl int att människor ska veta om det eftersom man isf iscensatte hans död. Och är han död, vilket jag faktiskt tror, så tycker jag att man skall respektera det och istället skänka en tanke till hans otroliga arbete!!  



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0