I'm So screwed!

det här kan int va sant!?! Läste igenom lite anteckningar i hopp om att hitta lite råd och tips men jag kunde bara konstatera en sak - Jag ligger ganska illa till.
Jag har int tänkt på EN endaste sak som står i dom där kompendierna och det är lite sent att börja ändra allt nu. Så nu skulle jag verkligen vilja ge upp!!
Och det har bara gått EN vecka!!

Jahapp, vad gör jag nu då?
Det är ju en bra fråga... jag har på känn att det här inte kommer att föra med sig något positivt alls...eller jo, en sak - Jag vet vad jag inte vill göra!
Synd bara att jag int har så många andra val för tillfället :/

Det sägs att "efter regn kommer solsken".
Jag väntar och väntar och väntar och väntar...
NÄR får jag se solsken??

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0