När får jag mitt liv tillbaka?

Alltså det här tar verkligen knäcken på mig! Jag hinner ju int göra någo i veckorna. Dagarna börjar med tidig väckning - praktik - hem och planera - träningar - planera lite till - sova... och så där emellan lite matpauser å annat vardagligt man gör (typ duscha, städa, diska).

Jag hinner INTE:
 * ta vara på de dagarna solen skiner, som är så fina
 * pusta ut mellan varven, det är full rulle hela tiden
 * hör å häpna: skoluppgifter som jag borde få bort!
 * spela gitarr/piano/sjunga/dansa någo extra
 * gymma
 * vara med kompisar
 * helt enkelt leva livet!

Det här kan ju inte vara hälsosamt?? Dessutom då jag int gör något av alla "måsten" så funderar jag ändå på: vad skall jag göra imorgon? hur skall jag skriva en uppgift? när skall jag hålla musikstunden? vad skall jag göra då jag vikarierar danstimme? när ska jag planera vårfestprogrammet? OCH just nu VAD skall jag göra med min dansidé? HUR skall jag få det att gå ihop!?

SÅ för att int min hjärna helt skall explodera så MÅST jag kolla på film på kvällarna...Jag kan int slappna av på något annat sätt, då jag kollar film så kopplas tankarna helt bort + att man blir lagom trött så det är skönt att sova sen.
Tyvärr, blir det oftast senare än tänkt och för tillfället har jag int så mycket nya filmer att se på, så jag kollar mina gamla som jag har :D (går nog bra det också - en tid iaf)

Jag hoppas ni andra på min klass int har det lika fullt upp - isf kan ni ju berätta hur ni gör för att överleva?


Jag är i desperat behov av en förändring!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0