sunny day

I open my eyes
I look to the sky
It's a sunny day

The world is looking so bright
What a surprise
It's a sunny day...

det är fredag, jag är hemma hos föräldrarna och bäst av allt: JAG ÄR LEDIG! :D Ändå vaknade jag tidigt och steg upp vid 8-tiden (jag kan säg att det händer int nå ofta).

Solen skiner ute, och jag är på strålande humör...varför vet jag int riktigt, men skönt är det iaf. :)
 Lite planer inför helgen har jag, men om ni vill träffas så är det bara att höra av er!

För övrigt så skall ni ha en riktigt trevlig påsk!

Här bjuder jag på en riktigt uppigande låt:
Sunny Day - Joy Williams


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0