Tips på sommarkurser i Dans!??

Som mitt status på Facebook i fredags beskrev, stod det att jag hade talat i telefon i 3 timmar. Japp, så var det! Först talade jag med brorsan, sen måste jag ringa mamma och berätta vad vi hade funderat på :D
Jag skulle vilja och behöva gå någon danskurs under sommaren. Intensivt men kort! Och funderade lite på var man skulle hitta någo passligt. Drömmen är att åka till New York, och dansa på en dansskola som vi såg hade kurser under sommaren. MEN för det krävs det pengar PLUS att jag borde fara den här sommaren för att ha nån nytta av det. Såååå, så fort jag har undan det mesta med skolan och praktiken, skall jag på allvar börja fundera hur jag skall göra!

Min fråga till er är om ni har några bra tips!? Nån kurs ni har gått som ligger lite närmare "vårt land" eller t.o.m. I vårt land :D
Är glad och tacksam för kommentarer!


För övrigt har helgen varit riktigt bra, veckans sista krafter gjorde jag av med på fredagen, igen, på Bodycombat! Jag har börjat gilla det riktigt mycket nu, det är tungt men skönt efteråt å att jag har märkt att jag går framåt och att det gör nytta :D

På lördagen hade jag först dansträningar och tänkte sedan ha en hemmakväll, trots att jag egentligen hade menat fara ut. MEN jag kan ju int sitta hemma varenda helg, så jag bestämde mig för att fara en sväng...
....som blev lite längre än en sväng. Men det var det värt! ;)

Den här söndagen, eller i princip hela helgen, blev inte alls så som jag hade tänkt mig i skolväg. Men nog hinner jag! (som jag alltid säger)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: d

bounce summercamp i sthlm

och the hipdrop summercamp i malmö:) tror det är dom två bästa faktiskt. annars brukar streetstar alltid ha ett camp också under sommaren..

2011-04-12 @ 15:30:31
Postat av: Miriam

Thanks! Då ska ja kolla upp dem :D

2011-04-12 @ 15:41:55
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0