tredje veckan.

De senaste veckorna har varit sjuka. De senaste dagarna har varit...."hostiga". Jag hostar och hostar och det vill int bli bättre. Idag har jag varit hemma hela dagen, vilat och känt mig alldeles för trött. En sväng via hälsovårdaren, apoteket, halpa-halli och biblioteket var jag iaf tvungen med.
Ett tips annars, man kan låna filmer på biblioteket :D

Just nu är jag beroende av 3 saker (i matväg): dricka (vatten, varmt, te, kakao, saft, finrexin), eucalyptus (halstabletter) och... knäckebröd :D köpte dessutom hostmedicin idag, men jag har int våga smaka på den ännu :/

Det är synd att ligga inne och se hur fint väder det är där ute. Men SEN då jag är frisk, då ska jag minsann ta igen dessa veckor!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0