trolla in en extra dag?

Den här helgen går alldeles för fort!! Det får den inte göra, jag hinner inte med. Nu önskar jag att jag kunde trolla, så där som i filmer. Man läser en cool ramsa å vips blir det som man vill :D Då skulle jag trolla in en extra dag här före söndag.

Så imorgon skulle det vara pre-sunday. Då skulle jag eventuellt hinna få klart de uppgifter jag borde ha gjort för länge sen + planera hela nästa vecka - åtminstone förbereda mig mentalt. Och eftersom jag blir stressad av tanken så tänker jag göra något helt annat ikväll. Vad, vet jag inte! :)

Men hållas hemma iaf, för min kropp rör sig nog inte desto mer ikväll - visserligen är det skönt då det känns att man har tränat, men nu har jag så sjukt så jag känner mig som en gammal tant.
Fast mera sånt bara så känns det bättre sen :D
Beach 2011 måst man ju tänka lite på oxå ;)



Ååh, vad jag längtar till sommarvärmen!!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0