1:a AUGUSTI

Min första semesterdag! Yeee, nu har jag ledigt ända tills skolan börjar :D
Eller ledigt och ledigt, eftersom jag själv har satt mig i klistret så har jag förstås ett större skolarbete att skriva. Jag har ingen motivation till att börja, men nu måste jag helt enkelt. Jag kan int spara det längre :/
Och förstås som med allt annat tråkigt som finns att göra, så hittar jag på annat som är viktigare, som att fara till stan och handla, ordna upp i rummet, kolla mailen, skriva blogg, kolla andra mailen, kolla facebook, leta ny musik, fundera på låtar till höstens danskurser osv.
Nä nu, får nog nån ge mig en ordentlig spark i baken!!!

Igår fick jag veta att jag får vara med i Kipinäs dansprojekt till konstens natt. Jag skall vara i showdance-gruppen och vi uppträder i dramasalen på biblioteket, mer tider och sånt kommer senare...
Det skall bli roligt att få uppträda i sommar. Jag missa ju ED:s uppträdande på jeppisdagarna, så det skall bli kul att få dansa här i Vasa.
På fredag börjar träningarna. Fredag, lördag, söndag, genomgång på onsdag och torsdag. Alltså inte så hemskt mycket övningstid, så det blir säkert intensivt. Men skoj skall det bli, och att få dansa med en koreograf jag inte känner skall bli spännande! Ni får veta mer sen ;)

nu bjuder jag på en skön låt, och börjar ta itu med det jobbiga.
Med bra musik går det iaf lite lättare :D



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0