Adele

Hon är amazing! Jag har hennes album här, lyssnar på det, får rysningar vid nästan varje låt. Jag älskar hennes speciella röst och hennes mysiga musik!
Det bästa är ändå att hon inte ser ut som alla andra stora artister och att man int behöver fundera "var har jag hört den här låten förr, den påminner så mycket om en annan..." Hennes musik är unik och jag beundrar henne :)
 




Och även om hon inte ser ut som en "typisk" sångerska så tycker jag att hon är jätte vacker!
Visste ni att hon är född -88? Det visste int jag, coolt!




I'll be waiting for you when you're ready to love me again
I put my hands up
I'll do everything different
I'll be better for you
I'll be waiting for you when you're ready to love me again
I put my hands up
I'll be somebody different
I'll be better for you

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Hej Miriam! Kul att läsa bloggen! Hittade den först ikväll!

Ha en skön semester. Kraamiz

2011-08-01 @ 21:27:21
Postat av: Miriam

Hejsan! Roligt att du e int å tittar :)

Ha en skön sommar du med. Kram

2011-08-02 @ 09:34:22
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0