dance training

igår hade vi första dansträningen inför konstens natt. 33 x 8 (33 st åttor) lärde vi oss på ca 2 timmar, sen tränade vi igenom dem resten av tiden. Det var mycket nytt att ta in, roligt, svårt, krävande, men det kommer att bli jätte bra sen då vi kan det! Cool musik, bra tränare, ont i kroppen idag :)
Och nu skall jag dit igen. Träning från 11 - 2 idag, fast man fick komma tidigare, så jag skall just fara, bara jag har skrivit det här klart och fixat några saker.

Senare idag har jag inget speciellt planerat, sku vara roligt att göra någo denna regniga lördag, men får se, jag skall upp samma tid imorgon och träna så något partajande blir det int ;)

trevlig lördag! :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0