det ljusnar!

HAH! Jag sa att jag antagligen kommer att uppdatera ofta, för det brukar jag göra då jag har tråkiga skolarbeten att skriva. Men hör å häpna! Jag har varit för busy för å uppdatera, igår skrev jag 9 sidor på min portfolio och idag de resterande sidorna, dvs. 7. Nu har jag bestämt att den är klar, även om den inte innehller precis allt den skall innehålla, men det får bli ett senare problem!
Nu skall jag bara sammanställa två uppgifter, och sedan kolla igenom helheten, köpa en mapp som jag kan sätta allt i, cykla till skolan och printa ut allt och lägga ihop det och VIPS...så e den klar!
Efter alla omständigheter så gick det trots allt ganska snabbt. Och det roliga är ju att jag är medveten om det. Att så fort jag sätter igång så tar det int så länge innan jag har det klart. Men det är just det att jag jobbar bara så här effektivt då det är i sista minuten. Den ovanan borde verkligen ändras på, speciellt nu inför det kommande året. Men man vet aldrig, allt kan hända.

Så homies, jag kommer hem förhoppningsvis ikväll/inatt, senast imorgon. SÅ jag vill göra nå roligt med NÅN imoron sen!! Call Me! :D



(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0