kanske man borde läsa instruktionerna först!?

Alltså jag sitter i klistret...bokstavligt talat, det känns som att jag sitter i sån där gyttja som man int slipper upp ifrån utan bara sjunker, vad det nu sen heter...

Jag försöker som sagt skriva på min portfolio, men enligt pappret med instruktionerna på så har den här fröken int riktigt ett svar på någondera av frågorna. För hon inser att hon inte riktigt har gjort så som det antagligen var förväntat att man skulle göra.

Men eftersom det nu är fint väder och de flesta antagligen e på stranden och njuter, och jag har på känn att det är den sista varma perioden innan den långa iskalla vintern, så tänker jag ärligt talat (hoppas int min lärare läser detta) hoppa över alla frågor som jag anser vara omöjliga att svara på och bara flumma ihop något. Så jag sen finally kan lämna in denna skräphög, så att jag sen kan njuta lite av min sista "lediga" tid innan skolan och skrivandet kommer igång igen!
Hah, I'm so happyy, not!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0