nåjaa!

nu e ja tillbaka igen, har int riktigt orkat uppdatera här om jag skall vara helt ärlig :)

men men, igår var det konstens natt och vi hade dansuppvisning. 3 gånger körde vi igenom samma program, det var fullt på alla föreställningarna, så det var roligt! Det gick ganska bra också, med tanke på hur lite vi hade övat innan och det var roligt att få uppträda igen, så jag är riktigt nöjd över min insats! :D

min inspiration flödar då det gäller danser, men den energin borde egentligen sättas på skolarbeten! Just nu håller jag på med två danser som jag hoppas få klart här inom kort. Så förhoppningsvis har jag en grupp sen i höst då alla träningar kör igång. Vad skall jag annars göra med mina danser?

Idag åker jag iväg till jeppis, för att då kunna skriva klart och lämna in det sista skolarbetet. Wish me luck!
Utöver det så skall jag på ett info-tillfälle om en instruktörsutbildning som jag tänkte gå, det skall bli spännande. Måst bara kolla att det inte tar upp den lilla extra tiden jag eventuellt har i höst...

ni som brukar följa med min blogg vet säkert att jag uppdaterar den mer aktivt då jag sitter och skriver skolarbeten, så jag lär säkert hitta på några intressanta inlägg under de närmaste dagarna :D

Ha en riktigt trevlig helg!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0