nybilven faster!

Japp, för er som inte har hört så har vi fått en baby till familjen. Filip har fått en lillebror som han är mycket stolt över. Det är också en stolt faster som berättar att hon har fått hålla i babyn, bara några timmar gammal, så söööt <3 Så nu väntar både jag, farmor och farfar på att mamma och babyn får komma hem, så vi får gulla lite mer innan det bär av mot Vasa igen.
Bloggen ser annars fortfarande ut som en katastrof, men jag har int orka få den i skick. Kanske snaaart... :D

Kommentarer
Postat av: Elina

Härligt! Grattis till er alla!

2011-08-21 @ 20:16:09
Postat av: Kerstin

2011-08-27 @ 07:52:56
Postat av: Kerstin

2011-08-27 @ 07:54:39
Postat av: Kerstin

Tycker att bloggen är jättefin, jag...! O vacker som en blomma! Grattis till att ha blivit faster en gång till! Jag sitter på båten till Hfors, ska hälsa på LEILA... Ha d bra o hälsa alla!

2011-08-27 @ 08:00:35
Postat av: Miriam

Tackar, det är roligt att höra att du tycker den är fin :) men mitt öga säger att den antagligen inte ser ut så här länge till :P Jag hörde att hon hade flyttat till Hesa. Hälsa henne och att hon ska lycka till med studierna (för visst sku hon studera?)

Ha det bra!

2011-08-27 @ 16:26:19
URL: http://dancewithrythm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0