thinking...

"Comparisons are easily done, once you've had a taste of perfection.
Like an apple hanging from a tree, I picked the ripest one but I still got the seed.

You said move on, where do I go?
I guess second best is all I willl know...

...How do I get better, once I've had the best
You said there's tons of fish in the water, so the waters I will test"



Jag kan int se på romantiska komedier längre, har jag märkt.
För det mesta är de underbara, man blir på så där gott och mysigt humör.
Men nu för tiden får int jag den känslan längre.
Jag får en annan känsla som bara är jobbig, och jag vill int ha den. 
Den känslan för med sig en massa andra saker som jag inte vill tala om nu och det är något jag inte kan göra så mycket åt :/

Helst skulle jag vilja förklara. Jag skulle vilja prata om det, diskutera det osv.
Men jag är svag, rädd, livrädd.

Kanske det inte finns något att diskutera?

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                     (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0