träningsvärk och motivation

Medan de flesta är ute och firar villavslutning, är jag nöjd med en lugn hemmakväll. Kom hem från Jeppis idag, efter att ha varit på en två-dagars instruktör-kurs, som jag berättade om. Det var riktigt nice! Vi hade en super bra kursledare och vår grupp är helt enkelt bäst! Jag har fått veta massa nytt som jag inte visste förr, lärt mig att lägga upp en timme på ett annat sätt än vad jag är van med och mycket mer. Nu gäller det "bara" att öva, öva, öva, samla in mer kunskap och vara kreativ.

Då jag satt i bussen på vägen till Jeppis så funderade jag på hur min höst kommer att se ut, med träningar. Och jag kom fram till att den är rätt så fullbokad.

                           * Balett 3ggr/veckan
                           * JKG 3ggr/veckan
                           * Gym träning - salen + timmar så mycket som möjligt
                           * Eventuellt ED 2-3 ggr/veckan

Och man behöver inte vara något geni för att räkna ut att detta inte räcker till för de 7 dagar som finns på en vecka, vilket betyder att det blir dubbla träningar några dagar...

Det var först då jag satt och listade upp allt som jag insåg att jag måste lämna bort någonting. För jag kan ju int helt glömma att jag också går i skola :) och den lär väl också ta en hel massa tid.
Så nu måst jag verkligen fundera vad jag vill och vad som är bäst att göra. 
Men jag vill inte lämna bort något av dessa!! :(

Men hur som helst - jag har träningsvärk så jag just och just kan gå...så nu ska jag passa på att sitta/ligga i soffan och se på tv (så länge ja ännu har möjlighet till en tv)

Trevlig kväll, smäll int raketer hela natten TACK!

(¯`v´¯)
  `·.¸.·´
    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0