KAN INT DET HÄR BLI KLART NU!??

Så jag slipper se och irritera mig över hur dåligt det blir. Jag har fortfarande ingen aning om det jag gör ens är rätt, och DET är mest frustrerande av ALLT!
EN uppgift har jag lämna in, den här jobbigaste är på gång, och enligt mig, snart klar - Men känner ändå ingen lättnad.

Usch, usch, jag var tvungen att stanna hemma från baletten, och borde väl sitta inne resten av kvällen och, men jag klarar int av det. Jag har huvudvärk då jag har suttit framför datorn och TÄNKT hela dagen. Och myror i byxorna har jag å, så kanske jag unnar mig lite Zumba sen, måst se...

Jag MÅSTE få den klart NUUUUUU!

VARFÖR
, säg mig varför vi får uppgifter som ingen, och ja det är sant, ingen riktigt vet hur man skall göra? Varför kan int dom förklara lite bättre, och måst det alltid vara sån press och så bra, och måst dom kräva att vi skall förändra hela Finlands system!?? Jag bliir så irriterad!

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´
  (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0