kvällen som blev en succé!

Jag har nog fastnat för det där ordet succé, det låter så fint.
Det var meningen att jag sku va extra aktiv å fara ti gymmet idag, men jag va så slut från igår, + att inom d kommande dagarna har jag någon form av träning varje dag,
å ja brukar vila ha EN dag helt ledig i veckan,
så det fick bli idag.

Jag och Emma började fundera på att baka någo, å vips så flöd tankarna å vi blev ivriga å bestämde oss till slut för en chokladkaka med glasyr.
Allt gick bra, tur att vi var två hjärnor :)
och här har vi resultatet:


Tyvärr kan ja ju int dela med mig av smaken, vilket jag gärna skulle göra för detta var mums mums! :)

Beställningar tas emot.... ;)
(beroende på hur villiga ni e å betala)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0