never go through old messages

tjaa, det kan ge både positiva och negativa minnen, men egentligen har de ingen betydelse mer. Det som har varit, det har farit. Förhoppningsvis lär man sig av det gjorda.

Saker i det förflutna är de som har gjort dig till den du är idag, och det kan både vara till en fördel och nackdel, men så är det ju för allihopa. Ingen är perfekt helt enkelt.
Och vill man ändra på något, så är det hos sig själv man skall börja. Man kan int vänta på att andra människor förändras. Det heter ju att "people change", men jag har konstaterat att det påståendet nog inte gäller alla. En människa kan inte förändras om han/hon inte själv vill det. Och någon annan kan heller inte göra den förändringen.

Det här är iaf något jag har lärt mig de senaste åren. Det är bara att inse fakta och dags att radera dessa människor nu.
De har haft sina chanser and now I'm all out of chances...



"Mirror on the wall, here we are again
Through my rise and fall, you've been my only friend
They told me that they can understand the man I am
So why are we here, talking to each other again"

För övrigt är det bra, jag är hemma hos föräldrarna, skall fira julen och får träffa mina saknade vänner. MEN, jag saknar redan all träning, framförallt ED. Tänk att man nästan börja lipa då jag kramade om min tränare, önskade God Jul och visste att det är hela TRE veckor tills jag ser henne igen :/ vilken kärlek man kan ha ♥

Annars så är det en spännande tid nu, funderingarna går på övervarv, bara några månader till och så är jag fri!
Vad skall jag göra sen? Hah, det berättar jag inte ännu, det är oklart, jag funderar, planerar, tänker, drömmer...
Hoppas, hoppas, hoppas, hoppas....... :D

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0