onsdag.

en sån där dag då man vaknar lite på fel sida. Vaknade tidigt å kunde int somna om. Det värsta jag vet är då man kvällen innan tänker "imorgon skall jag sova liiite längre".. nå va händer, man vaknar 6-tiden, somnar om, vaknar 8, har jäääätte sjuk mage, slänger i sig en värktablett, försöker somna om, går int så man stiger upp å helt enkelt väntar ut plågandet...det tog två timmar!

Sen har jag faktiskt lyckats vara lite duktig medan föräldrarna va på jobb, har strukit kläder och på samma gång fått se några avsnitt av min nya serie jag följer med, Gossip Girl, och jag är redan fast ;) Tömt diskmaskinen och gått ett varv till postlådan hann jag också med. Nu är mamma hemma så får se vad som blir nästa uppdrag :)

Skall försöka dra mig till gymmet idag också - men jag äär så lat ;)

"Hey, and for the record, I wish people would just stop lying to me! I'm getting really tired of that!"

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0