Såå imponerad!

I LOVE MUSIC!!!
Okej, det e inget nytt, men aah ja e så upp i varv. Ikväll var jag på tre helt otroliga konserter.
Musikhusets elver hade sina examenskonserter å det var jätte bra. Visst, jag hade ganska höga förväntningar, även om jag inte hade hört någon av dem förr, men de gjorde det såå mycket bättre!! Imponerad. Och jag blir så glad att höra hur duktiga musiker faktiskt kan vara live. Man är så van att höra inspelade låtar, live är en heelt annan känsla!
Ett mycket bra låtval hade de dessutom gjort, och trots att mina ögon var irriterade å bråkade med mig, så var det skönt att få höra underbar musik :)
Fortsätt så, så kommer ni alla att bli nånting stort! :D

Här följer en riktigt bra låt i både orginal och akustisk version, för jag kan int bestämma vilken jag tycker bättre om, men båda är fiiina!
(Och Michelle, du som sjöng den ikväll,
du gjorde det jätte bra!!)

Orginalet


Den akustiska.


(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                    (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0