Somewhere in the world tonight...



Hoppas att ni alla har haft en riiktigt skön julvecka!
Jag har fått spendera tiden med dom två sötaste, underbaraste, roligaste killarna som finns ♥
Nu har dom tyvärr åkt iväg, och kvar är jag, med mina föräldrar... (vilket int allti e så fel det heller)

Tyvärr har jag också lyckats dra på mig nån sorts förkylning, så det aktiva tränandet har int vari så aktivt heller. Jag brukar träna fast jag är förkyld, så länge ja int har feber, och försiktigare än vanligt förstås. Men nu när jag en gång har "ledigt" från alla grupper, tänkte jag satsa på att verkligen låta bli att anstränga mig något extra.
Jag har en fullpackad vårtermin framför mig, som jag ser fram emot, så nu laddar jag istället mentalt och funderar lite över hur jag skall göra, vilka träningar jag skall satsa på osv.

Nyåret närmar sig och jag har ingen aaning om vad jag skall göra? Behöver jag säga det igen, att jag tycker att nyåret är en överskattad "högtid" som man boorde fira med pompa och ståt. Alla skall göra någo häftigt, spännande, roligt osv. men ingen vet vad det är...
Om ni har någo tips, så släng gärna in en kommentar,
eller varför inte berätta om era egna planer? :)

(¯`v´¯)
 `·.¸.·´ 
                   (¸.·´¨)¸¸.·¨ ¯`·♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0